מודעות TikTok

איך לפרסם בטיקטוק

מאז השקתו ב-2017, TikTok כבשה את עולם המדיה החברתית בסערה. כעת זוהי אחת האפליקציות הניידות הצומחות ביותר בעולם, עם למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. בתור משווק דיגיטלי, אתה לא יכול להרשות לעצמך להתעלם מ-TikTok. המשך לקרוא כדי לגלות כיצד תוכל להשתמש בפלטפורמה כדי לשווק את המוצר או השירות שלך, ולהגיע לקהלים חדשים ומגוונים ברחבי העולם.

מה זה TikTok?

TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לפרסם סרטוני מוזיקה, כישרון או קומדיה קצרים באורך של עד 15 שניות (למרות שמשתמשים יכולים לחבר ארבעה סרטונים נפרדים כדי ליצור קטעים של 60 שניות). סרטונים יכולים לשלב פילטרים ואפקטי עריכה, או להראות למשתמש סינכרון שפתיים לשיר. משתמשים יכולים גם לעיין במיליוני סרטונים קצרים שנוצרו על ידי משתמשים – שרבים מהם מוזרים ומטופשים – בפלטפורמה. רוב משתמשי TikTok הם דור Z או דור המילניום, אשר מבוססים בערים גדולות ברחבי העולם ונמשכים על ידי האותנטיות והיצירתיות שמציעה הפלטפורמה.

מדוע עלי לפרסם ב-TikTok?

TikTok הביאה פרסומות לפלטפורמה שלה בשנת 2019. מאז, שמות גדולים כמו Nike, Universal Pictures ו-Guess השתמשו במודעות TikTok כדי ליצור קמפיינים ייחודיים, המושכים את העין – ולהניב מספר עצום של הופעות. למפרסמים ב-TikTok יש גם גישה למשפחת האפליקציות הגלובלית שלה, כולל Helo, TopBuzz ו- BuzzVideo, שיכולות לעזור להם למצוא משתמשים חדשים שעשויים להתעניין בהצעות שלהם. עם זאת, TikTok אינו אוטומטית כלי הפרסום המתאים לכל מותג. כדי לבדוק אם זה מתאים לך, שאל את עצמך את השאלות הבאות:

מי קהל היעד שלך? אם קהל היעד שלך מורכב בעיקר מצעירים, אז TikTok יכולה להיות בחירה טובה מאוד: אחרי הכל, כ-66% ממשתמשי TikTok הם מתחת לגיל 30, עם 41% בטווח הגילאים 16 עד 24; ורבים מהסרטונים הפופולריים בפלטפורמה מתייחסים לנושאים כמו בית ספר ושיעורי בית. אם קהל היעד שלכם מבוגר משמעותית, אז אולי לא תרוויחו כל כך מהפלטפורמה. עם זאת, זכור שצעירים הם באופן מסורתי 'המאמצים המוקדמים' של רוב הטכנולוגיות החדשות, ואנשים דמוגרפיים מבוגרים יותר מגלים ומשתמשים באפליקציה יותר ויותר.

האם אתה יכול להרשות זאת לעצמך? אתה צריך להחליט אם TikTok היא בחירה משתלמת, במיוחד אם אתה עסק קטן. הפרסום בפלטפורמה הוא עדיין חדש יחסית, ולכן הוא עלול להיות יקר: כ-10 דולר למחיר לאלף הופעות, עם קמפיינים גדולים בעלות של מאות אלפי דולרים. בנוסף, עליך להשקיע מינימום של $500 בקמפיין של TikTok. אז אם יש לך תקציב קטן או שאתה מנסה לצמצם עלויות, ייתכן ש-TikTok לא מתאים לך.

כיצד אוכל להגדיר חשבון TikTok Ads?

אם תחליט להמשיך ולפרסם ב-TikTok, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא ליצור חשבון TikTok Ads. כדי לעשות זאת:

בקר בדף הבית של מודעות TikTok: https://ads.tiktok.com/homepage/

לחץ על הלחצן צור מודעה

מלא את הטופס שמופיע עם הפרטים שלך ולחץ על שלח

נציג מ-TikTok ייצור איתך קשר, וחשבונך יוגדר תוך 48 שעות

כאשר חשבונך מוגדר, תהיה לך גישה למרכז השליטה של ​​הפלטפורמה ותוכל להתחיל ליצור מסעות פרסום.

כיצד אוכל ליצור מסע פרסום של TikTok?

זה די קל ליצור מסע פרסום של TikTok. פשוט עבור למרכז השליטה של ​​החשבון שלך ובצע את השלבים העיקריים הבאים:

לחץ על הכרטיסייה מסע פרסום ולאחר מכן לחץ על צור

בחר יעד מסע פרסום

הגדר את התקציב היומי או לכל החיים שלך

צור קבוצת מודעות עבור מסע הפרסום שלך

בחר את מיקומי המודעות ומיקוד לפי קהל

הגדר את התקציב ואת התזמון עבור קבוצת המודעות שלך

הגדר את הקצב עבור התקציב שלך

בחר יעד אופטימיזציה

איזה סוג של מודעות אני יכול להעלות ל-TikTok?

לאחר שיצרת את מסע הפרסום שלך, אתה מוכן להעלות מודעות ל-TikTok. אתה צריך לחשוב כאן בצורה יצירתית, מכיוון שחשוב לשמור על מעורבות הצופים בפלטפורמה בכל עת. ב-TikTok Ads, אתה יכול לבחור מתוך מגוון פורמטים, כולל סרטונים ותמונות אופקיים, אנכיים או מרובעים.

מומלץ להשתמש בערכת יצירת הווידאו של TikTok בעת עיצוב המודעות שלך. כלי זה מקל עליך ליצור מודעות וידאו. הוא מספק לך מגוון תבניות וידאו ותמונה, אותן תוכל להתאים אישית באמצעות הנכסים הקיימים שלך, כמו גם אפשרויות בחינם של מוזיקת ​​רקע.

ב-TikTok, אתה יכול להתנסות במגוון סוגי מודעות שונים, כולל:

השתלטות על מותג: אתה יכול למשוך מיד את תשומת הלב של המשתמש עם השתלטות על המותג, מכיוון שהם מופיעים באופן מיידי כאשר משתמש פותח TikTok. סוג מודעה זה יכול לספק השפעה חזותית חזקה על המותג שלך.

מודעות בפיד: מודעות מותאמות אלו משולבות בעדכוני 'בשבילך' של המשתמשים. משתמשים יכולים לאהוב, להגיב, לשתף ולעקוב אחר הסרטונים.

אתגרי האשטאג: אלו מעודדים משתמשים לשתף תוכן ב-TikTok בשם המותג שלך למשך מספר ימים. הם מנצלים את התשוקה של משתמשי TikTok ליצירה ולביטוי עצמי, ויכולים ליצור רמה גבוהה של מעורבות עבור המותג שלך.

כיצד אוכל לבצע אופטימיזציה של מודעות ה-TikTok שלי?

השתמש בטיפים הבאים כדי להבטיח שמודעות ה-TikTok שלך יהיו יעילות ככל האפשר:

השתמש בתמונות ברזולוציה גבוהה: התמונות החזותיות של המודעה שלך ישתלטו על כל המסך של המשתמש בהשתלטות על המותג ומודעות בפיד, כך שאתה רוצה שהן יהיו חדות, ברורות ובאיכות הגבוהה ביותר.

כלול קריאה לפעולה אחת (CTA): אינך רוצה לבלבל את הצופים שלך. הבהיר היטב מה אתה רוצה שהם יעשו לאחר מכן.

כתוב תיאורי מודעות תמציתיים: עם TikTok, יש לך מקום מוגבל מאוד לשימוש במילים. למעשה, יש לך רק כ-80 תווים לשחק איתן בעת ​​כתיבת תיאורי מודעות. אז בחר כל מילה בקפידה.

ודא שרכיבי מפתח ממוקמים בצורה בולטת: הצב את רכיבי הקריאייטיב המרכזיים שלך באמצע המסך, כך שהם לא יתנגשו עם תיאור המודעה המופיע בתחתית המסך.

ניסוי: נסה עם אלמנטים קריאייטיבים ופורמטים שונים של מודעות, עד שתמצא את הפורמט שעובד בצורה המוצלחת ביותר עבורך.

כיצד נעשה שימוש בשיווק משפיענים ב-TikTok?

תוכל גם לשקול להשתמש בשיווק משפיענים ב-TikTok, שממש צובר פופולריות. בפרט, מספר גדל והולך של מיקרו-משפיענים פעילים כעת בפלטפורמה, ומפתים קהל צעיר יותר מפלטפורמות חברתיות מבוססות יותר כמו פייסבוק וטוויטר. מיקרו-משפיען הוא מישהו שיש לו בסיס עוקבים במדיה החברתית של כ-1,000 עד 100,000 עוקבים. יותר ויותר, מותגים משתפים פעולה עם מיקרו-משפיענים ב-TikTok על מנת לשווק את עצמם לקהלי נישה ממוקדים יותר. הם יכולים להשתמש בפופולריות של המשפיע כדי להגביר את המודעות למותג או המכירות, ולהגביר את האותנטיות שלהם.

כדי למצוא גורם מיקרו-משפיע מתאים לשיתוף פעולה איתו, תצטרך לעשות קצת מחקר. עיין בסרטונים בפלטפורמה וראה אם ​​יש יוצרים שמפרסמים תוכן איכותי ומושך שקשור בדרך כלשהי למותג שלך. אם תרצה לעבוד עם אחד מהם, פשוט צור קשר ודון בדרישות שלך.

TikTok היא אחת האפליקציות שהורדות ביותר בעולם והיא צומחת באופן אורגני בקצב פנומנלי. אי אפשר לדעת כמה זמן תימשך הצלחתה או שמיליוני המשתמשים שלה יישארו נאמנים לאפליקציה בטווח הארוך. מה שברור הוא שזו פלטפורמה שכדאי מאוד לחקור אותה. זה יכול להציע למפרסמים גישה לקובעי המגמות של היום, כמו גם לצרכנים של המחר. אז אל תבזבז זמן או תישאר מאחור. תסתכל על מה TikTok מציעה היום. השעון באמת מתקתק…