ניפוץ מיתוסים

5 מיתוסים של שיווק דיגיטלי

כשאתה חושב שיווק דיגיטלי, זה עשוי להיראות פשוט מספיק. רכשו לעצמכם אתר אינטרנט, תנו לו להיראות יפה ואתם מוכנים לצאת לדרך, נכון? לא נכון! לשיווק דיגיטלי יש כמה צדדים וכל אחד מהם זקוק לטיפול ותשומת לב שווה על מנת למקסם את התפוקה והמעורבות שלך. ישנם אינספור מיתוסים סביב פעולות עשה ואל תעשה בשיווק דיגיטלי. מה שחשוב לזכור הוא ששיווק דיגיטלי, למרות שעדיין בחיתוליו, הופך לפחות מותרות ויותר הכרחי ככל שהמעבר לכיוון דיגיטלי מתרחב. בדקנו כמה מהמיתוסים הנפוצים ביותר שיש…

1. אין צורך בפלטפורמות שונות

לא נכון. אמנם אתה בהחלט יכול לשרוד כעסק על ידי התמקדות באלמנט מסוים של פרקטיקת השיווק הדיגיטלי שלך, אך השתתפות בכמה שיותר היא מה שבאמת יגביר את המאמצים שלך. הימים של הקמת אתר אינטרנט והתקדמות בשיווק המסורתי שלך תמו עכשיו – הכל עניין של הגדלת טווח ההגעה שלך. התמקדות בנייד, מדיה חברתית, חיפוש ועוד היא דרך קלה לדחוף את המותג והמוצר שלך ולהגדיל את הסבירות לקבל יותר מעורבות.

2. פרסום תוכן אינו חשוב

אתה עשוי לחשוב שברגע שהאתר שלך פועל ויראה יפה, העבודה שלך בוצעה – אבל זה לא נכון. העיצוב והפריסה של האתר שלך בהחלט חשובים – אף אחד לא רוצה לנחות על דף אינטרנט שנראה בן עשר שנים. עם זאת, אם אתה רוצה למשוך תנועה מוסמכת לאתר שלך באופן שוטף, אתה צריך להבין את החשיבות של יצירת תוכן שהוא גם רלוונטי וגם גלוי לקהל היעד שלך. לא ניתן להמעיט בחשיבותה של זה מכיוון ששיווק תוכן הופך במהירות למוקד גדול יותר עבור יותר ויותר עסקים מקוונים.

זה לא צריך להיות מכריע כמו שזה נשמע – פרסום תוכן באופן קבוע לצד העבודה הרגילה שלך הוא בר ביצוע!

3. הכל עניין של טכנולוגיה

זה נכון וגם שקר. כן, הטכנולוגיה ממלאת תפקיד עצום בשיווק דיגיטלי, אך יחד עם זאת, היא הבשלה של שיטות שיווק מסורתיות. אל תזניח את הטכניקות הישנות שלך; השתמש בהם כבסיס למאמצי השיווק הדיגיטלי שלך. חשוב לא לראות בהם דיסציפלינות נפרדות. שיווק מסורתי ודיגיטלי התמזגו לאחד כך שזה לא שאתה מתחיל מאפס כאשר אתה מעביר את המיקוד שלך לדיגיטל. קח את הידע הקיים שלך אך חסוך כסף וזמן על ידי מעבר לדיגיטל!

4. שיווק אחד לאחד הוא בלתי אפשרי

זה אולי נראה כמו מטרה חמקמקה, אבל שיווק אחד לאחד הוא לא מטורף כמו שזה נשמע. התאמה אישית של השיווק הדיגיטלי שלך יכולה להגביר את האמינות של המותג שלך כמקום הבחירה עבור המוצר או השירות שלך. הכרת הלקוח שלך ומה גורם להם לתקתק יהפוך את זה לקלי קלות, וזו הסיבה שניתוח ומדידה הם המפתח. דברים פשוטים כמו הוספת שם הנמען בגוף האימיילים שלך יעניקו ללקוח שלך תחושה אמינה יותר לגבי העסק שלך. נתח את השיווק המקוון שלך וראה מה יעבוד עבורך.

5. יש יותר מדי פלטפורמות חברתיות כדי לעמוד בקצב

נכון, יש יותר פלטפורמות חברתיות מאי פעם – וחדשות צצות כל הזמן. זה לא אומר שאתה לא יכול להפנות את השוק על כל אחד מהם. חשוב להחזיק דפי חברה בכל אחת מהרשתות החברתיות המשמשות את קהל היעד שלך (אם יש לך את המשאבים הזמינים). כל רשת חברתית מושכת קהל לקוחות אחר מה שנותן לך את ההזדמנות להגביר את המותג שלך. חשבו מחוץ לקופסה בכל הנוגע לשיווק במדיה חברתית! הנה כמה טיפים פשוטים להתעדכן ברשתות החברתיות שלך.

אל תפחד משיווק דיגיטלי – יש הרבה נקודות שיש לקחת בחשבון, אבל בסך הכל זה יעיל. השקעת מאמץ באסטרטגיית שיווק דיגיטלית יכולה להביא לך לקוחות חדשים, לעזור לשמר לקוחות ישנים וחדשים ולהגדיל את טווח ההגעה שלך. זה משהו שצריך לאמץ אותו!