בדיקת מתחרים

חשיבותם של מחקרי מתחרים

זה טבעי להשוות, לדרג את עצמך, בין אם מדובר בתחרות בספורט או בעסקים. אם אתה רוצה להצליח, אתה רוצה לדעת איך אתה מדרג בהשוואה לעמיתים שלך, והיכן אתה צריך להשתפר ביחס אליהם.

אני מאמין שבחינת הבגרות של יכולות השיווק הדיגיטלי היא גישה חיונית לעסקים שרציניים להפיק את המרב מהזדמנויות מתקשורת/ערוצים דיגיטליים. אם ברצונך להיות "הטובים מכל הגזע" בשיווק מקוון עבור המגזר שלך, או סתם "להשיג יותר תשואה מהמקוון", אתה צריך קו בסיס לבדיקת יעילות השיווק מול מתחרים.

הכוח של השוואת הבשלות הדיגיטלית של יכולות השיווק הדיגיטלי שלך הוא בכך שהוא מספק הערכה אובייקטיבית של השימוש הנוכחי שלך בשיטות מומלצות ומזהה את הפער בין המקום שבו אתה צריך להיות והמקום שבו אתה צריך להיות.

לאחר מכן תוכל להדגים לעמיתים את הפער ולטעון לשינוי ולמשאב כדי לקחת את השיווק שלך לשלב הבא. זה שימושי במיוחד בשיווק דיגיטלי מכיוון שהוא עדיין חדש עבור ארגונים רבים ואלו שאחראים לשיווק דיגיטלי צריכים להראות את ההזדמנויות שהוא יכול לספק לעמיתיהם.

לסיכום, יכולות מידוד או ניקוד יכולות לעזור:

  • בדוק גישות נוכחיות לשיווק דיגיטלי כדי לזהות תחומים לשיפור
  • בנצ'מרק מול מתחרים שנמצאים באותו מגזר שוק
  • זהה שיטות עבודה מומלצות מאמצים מתקדמים יותר
  • קבע יעדים ופתח אסטרטגיות ומפות דרכים לשיפור היכולות לאורך זמן
  • לשדר את המצב הנוכחי לעמיתים ולבעלי תקציבים והדגשת סדרי עדיפויות להשקעה בפעילויות שונות

מה עלינו לסמן?

ניתן ליישם השוואת ביצועים בדרכים שונות בשיווק דיגיטלי, בין אם עבור שיווק דיגיטלי באופן כללי או עבור ערוצי תקשורת דיגיטליים מרכזיים כמו חיפוש, מדיה חברתית או שיווק בדוא"ל או עבור החוויה הדיגיטלית.

אני ממליץ לך להתחיל בביקורת הכוללת של יכולות השיווק הדיגיטלי שלך ולבדוק כיצד אתה מנהל את כל פעילויות השיווק הדיגיטלי. יצרתי את הסיכום הזה של סוגיות מפתח כדי לשקול אילו משווקים יכולים להוריד מ-Smart Insights. אתה יכול גם לבדוק נקודות מבט דומות עבור טקטיקות אחרות.

שורות A עד D במבחן חזותי זה מראות עד כמה העסק מנהל את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלו באופן כללי. E מדגיש את ניהול המערכות והטכנולוגיה בעוד F ו-G בוחנים את התקשורת מחוץ לאתר ואת החוויה הדיגיטלית באתר במובייל ובשולחן העבודה.

מערכת הבנצ'מרק משתמשת בסולם פשוט בן 5 נקודות ממכון קרנגי מלון האמריקאי. זה פותח במקור לבחינת בשלותם של תהליכי פיתוח תוכנה, עבורם הוא אומץ כסטנדרט. עם התפקיד הגובר של הטכנולוגיה בשיווק, זה הגיוני להשתמש בפירוט הפשוט הזה ובתוויות גם בשיווק דיגיטלי. במקור פיתחתי גיליונות אלקטרוניים של השוואת יכולות כשעבדתי על פרויקטים של ייעוץ אישי עבור מותגים כמו Barclaycard, BP ומרצדס בנץ, שם ראיינתי בעלי עניין וביקשתי מהם להעריך את היכולות הדיגיטליות שלהם בקנה מידה מפורט. גרסה של זה זכתה להתייחסות מאוחר יותר בדוחות Econsultancy Managing Ecommerce Teams.

כלי חדש להשוואה אינטראקטיבית

לאחר פיתוח גיליונות אלקטרוניים רבים של מידוד דיגיטלי וביקורות של אסטרטגיית שיווק, רציתי לקחת את ההשוואה הדיגיטלית לשלב הבא על ידי יצירת כלי אינטראקטיבי שניתן להשתמש בו כדי לבחון את יכולות השיווק הדיגיטלי של העסק ולהציע המלצות לשיפור. זה מה שהכלי החדש של Smart Insights למידוד אינטראקטיבי עושה – אתה יכול להירשם כדי להשתמש בו כאן. הוא כולל הערכה המכסה את כל מחזור חיי הלקוח בכל אחד מחמשת התחומים של מסגרת התכנון של Smart Insights RACE.

על ידי ניקוד באמצעות כלי זה, תפתח תחושה טובה יותר של היכן הארגון שלך נמצא כעת, מה שיעזור בהתקדמות ובטרנספורמציה הדיגיטלית שלך. בנוסף, התוצאות שלך יסומנו באופן אנונימי מול התוצאות של כל האחרות, כך שתוכל לראות איך העסק שלך משתווה.

זה יכול להיות שימושי מאוד אם אתה מנסה להשיג רכישה מהנהלה עבור תוכנית הטרנספורמציה הדיגיטלית שלך או תקציב עבור פרויקט שיווק דיגיטלי.

אני מקווה שמאמר זה עשוי לעורר בך ציון כללי של השיווק הדיגיטלי שלך, או ערוצי שיווק נכנסים חשובים או ניסיון, בהתאם לתפקיד שלך.

זכור שאנשים הם תורם מרכזי להצלחת השיווק הדיגיטלי, כך שתוכל לצבור את הידע והכישורים שלהם בצורה דומה כדי לזהות פערים לשיפור. למכון השיווק הדיגיטלי יש אבחון מיומנויות זה שיכול לעזור לך לבדוק זאת.