Linkedin

7 צעדים פשוטים להצלחה ב Linkedin

ל-LinkedIn יש יתרונות רבים על פני רשתות חברתיות אחרות. בתור הפלטפורמה היחידה שמתמקדת בעיקר בתקשורת עם אנשי מקצוע אחרים, זה מקום מצוין לחברות לפרסם את המותג שלהן, כמו גם את המשימה והחזון שלהן. אנשים נוטים להיות ממוקדים יותר כשהם משתמשים בו מכיוון שיש נטייה ממוקדת יותר בעסקים ובקריירה. בפשטות, זוהי רשת קלה יותר לפיצוח מבחינת בניית רשת איכותית ומיקוד לקהל אליו אתה מנסה להגיע.

הנה הרשימה שלנו של שבע פעולות מהירות וקלות שתוכל לבצע כדי לשפר את חוויית הלינקדאין ואת זרימת התקשורת שלך.

1. "עשרת הקסמים"

חשוב לבצע 10 אינטראקציות ביום, להגיב, לסמן לייק ולשתף. כל אחד מאלה הוא אינטראקציה אחת.

2. רשת

זכור לבנות ולהגדיל את הרשת שלך. התחבר ל-10 אנשים לבחירתך שלדעתך יהיו בעלי ערך ברשת שלך.

3. פרופיל

הסתכל בביקורתיות על הפרופיל שלך וודא שהוא באמת מצהיר מי אתה ומה אתה מייצג. ודא שאתה משתמש בכל מילות המפתח הנכונות אם אתה רוצה להימצא: אז בצע חיפוש מהיר וראה לאן אתה מגיע ועובד משם.

4. שגרה

נסה להרגל לפרסם. אם אתה לא מפרסם בכלל, פעם בשנה יהיה יותר טוב מכלום! אבל באופן אידיאלי, אתה צריך לפרסם פעם, פעמיים או אפילו שלוש פעמים בשבוע. זכור ששיתוף תוכן, כגון כתבה חדשותית או עדכון של חבר, יכול להיחשב כפוסט. החוכמה היא להטביע בו חותם משלך עם הנטייה שלך של מה שאתה מבקש מאנשים לעשות, ואז תוכל לקחת את התהילה של תגובות, לייקים ושיתופים בפוסט שלך.

5. הודעות קוליות

השב למישהו עם הודעה קולית. בצע פעולה, אפילו עם הודעה קולית אחת בלבד. אם מישהו יוצר איתך קשר, עם בירור או שאלה, השאר לו הודעה קולית בתשובה… ותראה כמה זה יכול להיות חזק. נסה את זה!

6. פעולה

בפוסטים שלך בלינקדאין, בקש פעולה. אל תצפו רק מאנשים להגיב, לאהוב ולשתף. אם אתה רוצה שהם יעשו משהו, בקשו מהם להגיב כמו שצריך. אתה יכול להשתמש בסקרים ובכלים אחרים כדי להשיג אינטראקטיביות, אבל אל תפחד לשאול – אנשים בדרך כלל יהיו פתוחים ומוכנים להראות את עצמם גם שם בחוץ.

7. אזכורים

הטיפ האחרון הזה הוא הדרך החצופה שלי להתייצב מול אנשים אחרים ולהגיע לרשת רחבה יותר. בנוסף ל hashtags, נסה להשתמש ב[email protected] גם כשאתה משתף תוכן שמישהו פרסם – שתף את התוכן שלו והוסף, "תודה @webe." כך אתה (ללא בושה) מציג את עצמך ואת הפרופיל שלך מול כל הקהל של אותו משתמש שאתה משתף פוסט שלו.

כל אלו הן דרכים לגיטימיות לחלוטין לתקשר בלינקדאין. אבל הטקטיקות הקטנות והחכמות האלה הן אלו שיעשו את ההבדל ויאפשרו הגעה ליותר אנשים וחשיפת המותג שלך.